Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Книжкові видання та компакт-диски (36)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Волинка Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20

      
Категорія:    
1.

Волинка Г.  
Антропологія Й.Міхневича і генеза російського космізму / Г. Волинка, Н. Мозгова // Людина і політика. - 2000. - № 5. - С. 40-44. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.

Вивчено вплив антропології Й. Міхневича на російський космізм. Подано стислий огляд біографії та наукової творчості філософа. Розглянуто основні теми його творчого доробку. Порівняно ідеї українського філософа Міхневича та російського вченого М. Федорова і зроблено висновок про гіпотетичну можливість прямого впливу Й. Міхневича на формування доктрини М. Федорова.


Ключ. слова: філософ, нігілізм, космізм, антропологія, Й. Міхневич, М. Федоров
Індекс рубрикатора НБУВ: Ю216 + Ю3(4Укр)5-578

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16653 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Волинка Г. І. 
Вступ до філософії. Історико-філософська пропедевтика : Підруч. для студ. вищ. закл. освіти / Г. І. Волинка, В. І. Гусєв, І. В. Огородник, Ю. О. Федів. - К. : Вища шк., 1999. - 623 c. - укp.

Розглянуто онтологічні, аксіологічні та інші проблеми в історії світової філософської думки. Детально проаналізовано особливості філософії Стародавнього світу, середньовіччя, західноєвропейської філософії епохи Відродження, Нового часу, а також охарактеризовано німецьке просвітництво ХVIII ст., німецьку класичну філософію на прикладі поглядів Фіхте, Шеллінга, Гегеля, Канта, Фейєрбаха. Досліджено посткласичний розвиток світової філософії у другій половині ХІХ-ХХ ст., зокрема, філософські погляди П.Флоренського і С.Булгакова, філософську антропологію, неофрейдизм, антропологічні орієнтації герменевтики, прагматизму та неопозитивізму. Особливу увагу приділено висвітленню характерних напрямів розвитку філософської думки в культурі Київської Русі, в Україні у другій половині ХІІІ-ХVII ст., в епоху українського просвітництва у другій половині ХVII-XVIII ст., а також формуванню філософських та суспільно-політичних поглядів у ХІХ-ХХ ст. в Україні та в українській діаспорі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю3 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА594368 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Мозгова Н.  
Дещо про часопростір духовності Київської духовної академії / Н. Мозгова, В. Дорошкевич, Г. Волинка // Людина і політика. - 2001. - № 2. - С. 125-138. - Бібліогр.: 54 назв. - укp.

Вивчено діяльність Київської духовної академії, яка, незважаючи на її недовге існування (1819 - 1920 рр.), мала величезне значення для розвитку духовності. Відзначено, що її учнами були відомі державні та культурні діячі, її вплив поширювався на інші навчальні заклади та філософські погляди багатьох мислителів (зокрема, В.В. Соловйова).


Ключ. слова: Київська духовна академія, Булгаков
Індекс рубрикатора НБУВ: Э372.27-677.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16653 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Наукові школи Національного університету імені М.П.Драгоманова / ред.: В. П. Андрущенко, В. П. Бех, Г. І. Волинка. - К. : Четверта хвиля, 2005. - 326 c. - укp.

Наведено відомості про наукові школи Національного педагогічного університету ім. М.П.Драгоманова, керівників шкіл, проаналізовано напрями їх роботи та здобутки.

Приведены сведения о научных школах Национального педагогического университета им. М.П.Драгоманова, руководителях школ, проанализированы направления их работы и достижения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)711

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО26586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Професори Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова 1997 - 2005 : Біограф. довід. / ред.: В. П. Андрущенко; упоряд.: В. П. Бех, Г. І. Волинка; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К. : НПУ ім. М.П.Драгоманова, 2005. - 227 c. - укp.

Наведено відомості про життя та діяльність відомих українських учених, професорів Національного педагогічного університету ім. М.П.Драгоманова. Розглянуто основні напрямки їх наукової, педагогічної та громадської діяльності, висвітлено професійні здобутки та наведено відомості про державне визнання. Представлено біографічні матеріали про почесних професорів Національного педагогічного університету ім. М.П.Драгоманова, зокрема Р.Шустера, Б.Патона, Е.Гетера, В.Матросова та братів Кличко. Наведено перелік друкованих праць і публікацій видатних діячів освітянської галузі.

Представлены сведения о жизни и деятельности известных укаринских ученых, профессоров Национального педагогического университета им. М.П.Драгоманова. Рассмотрены основные направления их научной, педагогической и общественной деятельности, освещены профессиональные достижения и предствлены сведения о государственных наградах. Приведены биографические материалы о почетных профессорах Национального педагогического университета им. М.П.Драгоманова, в частности о Р.Шустере, Б.Патоне, Е.Гетере, В.Матросове и братьях Кличко. Изложен перечень научных трудов и публикаций известных деятелей образовательной отрасли.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.513(4УКР)-8 я2

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО26585 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Волинка Г. І. 
Філософія Стародавності і середньовіччя в освітньому контексті : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Г. І. Волинка. - К. : Вища освіта, 2005. - 543 c. - Бібліогр.: 504 назв. - укp.

Висвітлено історію становлення філософської думки, її високі класичні злети в античності та середньовіччі у контексті освіти як фундаментального підгрунтя філософії. Розглянуто особливості філософського поступу у перехресних взаємозв'язках з еволюцією виховання й освіти. Наведено нові, раніше відсутні в обігу першоджерела, документи, факти, а також уривки з класичних текстів.

Освещены история становления философской мысли, ее высокие классические взлеты в античности и средневековье в контексте образования как фундаментальной основы философии. Рассмотрены особенности философского развития в перекрестных взаимосвязях с эволюцией воспитания и образования. Представлены новые, раньше отсутствующие в обороте первоисточники, документы, факты, а также отрывки из классических текстов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю3(0)3 я73 + Ю3(0)41 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА661134 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Волинка Г.  
Університет як соціокультурний феномен: історія і українська сучасність / Г. Волинка, Н. Мозгова, Ю. Федів // Людина і політика. - 2002. - № 2. - С. 82-96. - Бібліогр.: 0 назв. - укp.

Розглянуто питання відповідності закладів, що мають статус "університет", ознакам університету класичного. Розкрито ознаки класичного закладу університетського типу, з ними зіставлено загальні та специфічні риси університету некласичного, зокрема педагогічного.


Ключ. слова: класичний університет, педагогічний університет, освіта
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)711

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16653 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Філософія як складова університетської освіти : Зб. наук. пр. студ. ун-ту - членів проблем. груп каф. філос. / ред.: Г. І. Волинка; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. Каф. філос. - К., 2003. - 96 c. - укp.

Висвітлено проблему раба та повелителя в філософії Арістотеля, а також глобальні проблеми сучасності та місце України в їх вирішенні. Запропоновано концепцію любові в християнстві та у Е.Фромма. Розглянуто питання релігії та свободи совісті у науковій спадщині М.П.Драгоманова, а також порівняльної морфології культур О.Шпенглера. Розглянуто суть поняття вульгарності як соціокультурний феномен на прикладі творів М.Булгакова.

Освещены проблема раба и повелителя в философии Аристотеля, а также глобальные проблемы современности и место Украины в их решении. Предложена концепция любви в христианстве и у Э.Фромма. Рассмотрены вопросы религии и свободы совести в научном наследии М.П.Драгоманова, а также сравнительной морфологии культур А.Шпенглера. Рассмотрена сущность понятия пошлости как социокультурный феномен на примере произведений М.Булгакова.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю0 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА651219 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Волинка Г. І. 
Історія філософії в її зв'язку з освітою : Підруч. для студ. вищ. навч. закл. / Г. І. Волинка, В. І. Гусєв, Н. Г. Мозгова, І. В. Огородник, Ю. О. Федів. - К. : Каравела, 2006. - 479 c. - Бібліогр.: 571 назв. - укp.

Висвітлено міфорелігійні витоки освіти і філософування, розкрито функції філософії в освіті. Проаналізовано засади філософії в Стародавній Індії та Китаї, в античний період, Середньовіччя, епоху європейського Відродження, період університетської реформи на межі XVIII - XIX ст., духовний та університетський напрями феномену академічної філософії, а також період посткласичної філософії ХХ ст.

Освещены мифорелигиозные истоки образования и философствования, раскрыты функции философии в образовании. Проанализированы основы философии в Древней Индии и Китае, в античный период, Средневековье, эпоху европейского Возрождения, период университетской реформы на границе XVIII - XIX ст., духовное и университетское направления феномена академической философии, а также период постклассической философии ХХ ст.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю0я73

Шифр НБУВ: ВА671192 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Філософія як складова університетської освіти : зб. наук. пр. студ. / ред.: Г. І. Волинка; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2007. - 39 c. - укp.

Проаналізовано джерела та методи теорії пізнання у філософській думці Київської Русі, християнські мотиви у філософії Геракліта Ефеського, еволюцію особистості М.Фуко. Розглянуто діалектику Гегеля як метод дослідження та закріплення одержаних результатів.

Проанализированы источники и методы теории познания в философской мысли Киевской Руси, христианские мотивы в философии Гераклита Эфесского, эволюция личности М.Фуко. Рассмотрена диалектика Гегеля как метод исследования и закрепления полученных результатов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю0р(4УКР)3-268 + Ю0я43

Шифр НБУВ: Р111562 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Волинка Г. І. 
Рукописна спадщина П. Юркевича з логіки / Г. І. Волинка, Н. Г. Мозгова // Вісн. Нац. авіац. ун-ту. - 2008. - № 2. - С. 5-8. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Проведено порівняльний аналіз рукописних лекцій П. Юркевича, які читались ним в Київській духовній академії протягом 1859 - 1861 рр. та у Московському університеті протягом 1864 - 1865 рр.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю3(4УКР)5 + Ю4 г(4УКР)5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70861 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Володимир Павлович Бех : біобібліогр. покажч. / ред.: Г. І. Волинка, А. А. Кравченко, Л. Л. Макаренко; уклад.: Л. В. Савенкова, Н. І. Тарасова; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2011. - 170 c. - (Вчені НПУ ім. М.П. Драгоманова). - укp.

Висвітлено творчий та науковий доробок В. П. Беха - доктора філософських наук, кандидата соціологічних наук, професора, академіка Української академії політичних наук, заслуженого діяча науки і техніки України. Подано бібліографію наукових праць вченого, дисертаційних робіт, монографій, науково-дослідних робіт, наукових рецензій, навчально-методичних посібників. Проведено філософсько-методологічний аналіз інфраструктури соціальної роботи (СР) та соціально-філософський аналіз менеджменту як соціально-культурного явища, внутрішньофірмової ідеології та системи цінностей. Визначено СР як фактор формування громадянського суспільства (ГС), системну цілісність суспільства як фактор його прогресивного розвитку. Розкрито організаційний потенціал держави у контексті глобалізації та інформатизації, механізми взаємодії влади та ГС.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5дБех,В.П.я1 + Ф0г(4УКР)дБех,В.П.я1 + Ю3(4УКР)6дБех,В.П.я1 + Ч33(4УКР)6-8Бех,В.П.я1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА737994 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Єдність навчання і наукових досліджень - головний принцип університету : зб. наук. пр. звіт.-наук. конф. викладачів ун-ту за 2010 р., 9 - 10 лют. 2011 р., Київ / уклад.: Г. І. Волинка, О. В. Уваркіна, О. П. Симоненко, О. П. Ємельянова; МОНМС України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2011. - 355 c. - укp.

Висвітлено проблеми підготовки нової генерації педагогічних кадрів, інтеграції освіти та науки у європейський і світовий простір. Розкрито зміст, форми, методи та засоби підготовки майбутніх фахівців. Розглянуто питання Української педагогічної освіти в європейському просторі, пошук нових освітніх пріоритетів майбутнього на основі прогресивних концепцій. Розкрито сучасні напрями віртуалізації освіти. Визначено стан і перспективи розвитку освіти національних меншин в Україні. Розглянуто проблему захисту авторського права в мережі Internet. Висвітлено системні аспекти дендрологічних досліджень. Показано вплив іноземного капіталу на розвиток банківської системи України. З'ясовано психологічні чинники виникнення кризи середнього віку. Розкрито етапи професійного самовизначення особистості. Розглянуто феномен громадянської активності. Досліджено проблеми взаємодії державної влади й інституцій громадянського суспільства. Увагу приділено проблемі визначення цілей стандартизації вищої освіти України. Визначено соціальні чинники рівня якості життя населення в системі державної безпеки. Розкрито основні ідеї сучасної структурної антропології, показано її місце серед інших філософських і методологічних дисциплін.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС52183 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Єдність навчання і наукових досліджень - головний принцип університету : матеріали доп. Звіт.-наук. конф. викл. Нац. пед. ун-ту ім. М.П.Драгоманова за 2008 р., 5 - 6 лют. 2009 р., Київ / уклад.: Г. І. Волинка; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2009. - 264 c. - укp.

Висвітлено проблеми підготовки нової генерації педагогічних кадрів України, інтеграції освіти та науки у європейський та світовий простір, духовної зорієнтованості, демократизації, забезпечення її розвитку на основі нових прогресивних концепцій, залучення до навчального процесу наукового потенціалу науково-дослідних установ. Розкрито теоретичні засади дослідження Я-концепції особистості як чинника професійного самовизначення у ранньому юнацькому віці. Проаналізовано психологічні особливості професійної спрямованості психологів на корекційну підтримку дітей з вадами психофізичного розвитку. Викладено сучасні підходи до використання інформаційно-комунікаційних технологій у мистецькій освіті. Описано особливості застосування особистісно орієнтованих технологій музичного навчання (МН) і виховання. Розглянуто питання використання новітніх технологій в МН молодших школярів з порушеннями зору, естетичної підготовки вчителів музики.

Освещены проблемы подготовки новой генерации педагогических кадров Украины, интеграции образования и науки в европейское и мировое пространство, духовной сориентированности, демократизации, обеспечения её развития на основе новых прогрессивных концепций, привлечения к учебному процессу научного потенциала научно-исследовательских учреждений. Раскрыты теоретические основы исследования Я-концепции личности как фактора профессионального самоопределения в раннем юношеском возрасте. Проанализированы психологические особенности профессиональной направленности психологов на коррекционную поддержку детей с дефектами психофизического развития. Изложены современные подходы к использованию информационно-коммуникационных технологий в художественном образовании. Описаны особенности применения личностно ориентированных технологий музыкального обучения (МО) и воспитания. Рассмотрены вопросы использования новейших технологий в МО младших школьников с нарушениями зрения, эстетической подготовки учителей музыки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)711.9я43 + Ч214(4УКР)731я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА719075 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Здорова молодь - щаслива Україна : матеріали наук. студент. конф., 22 груд. 2010 р., Київ / ред.: В. П. Андрущенко, Г. І. Волинка, А. О. Ярошенко; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Ін-т соц. роботи та упр. - К., 2011. - 193 c. - укp.

Розглянуто питання формування здорового способу життя (ЗСЖ) за умов соціально-історичних процесів сучасності. Проаналізовано вплив ЗМІ та державну політику щодо формування ЗСЖ в Україні. Висвітлено особливості профілактики негативних явищ у молодіжному середовищі, соціально-педагогічну діяльність щодо формування ЗСЖ дітей та молоді. Визначено вплив фізичної культури на формування навичок ведення ЗСЖ, стресостійкість як фактор здорової особистості майбутніх соціальних педагогів, їх професійну компетентність у формуванні ЗСЖ. Описано інтерактивні форми соціально-профілактичної роботи з формування навичок ЗСЖ молоді. Розкрито соціально-педагогічні аспекти роботи з підлітками, схильними до адиктивної поведінки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р. я431(4УКР)

Шифр НБУВ: ВА741259 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Волинка Г. І. 
Картина світу ХХ століття: енциклопедизм як композиційний принцип. Ч. 1. Природничо-наукові компоненти / Волинка Г. І.; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2009. - 203 c. - укp. - рус.

Видання є першою спробою опису компонентів сучасної наукової картини світу. Викладено новітні досягнення наук про природу, людину, суспільство, технології та техніку. Висвітлено взаємозв'язки різногалузевих знань, доведено взаємообумовленість їх прирощення. Обгрунтовано ідею непересічної значимості впорядкованого наукового світорозуміння для підготовки успішного фахівця будь-якої галузі науки та техніки.

Издание является первой попыткой описания компонентов современной научной картини мира. Изложены новейшие достижения наук о природе, человеке, обществе, технологии и технике. Освещены взаимосвязи разноотраслевых знаний, доказана взаимообусловленность их наращивания. Обоснована идея непреходящего значения упорядоченного научного миропонимания для подготовки успешного специалиста любой отрасли науки и техники.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.я73 + Ю251,0 + Ю251.401,0 + А73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В352511/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Наукова еліта як соціально-економічний фактор розвитку держав в умовах глобалізації : матеріали доп. та виступів Міжнар. наук.-практ. конф., 27 - 28 жовт. 2010 р., Київ. Вип. 1 / ред.: Г. І. Волинка; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2010. - 295 c. - укp. - рус. - англ.

Висвітлено історико-політичні аспекти державної освітньої політики. Розглянуто питання створення умов для вивчення мікросвіту та методів його управління на основі нанотехнологічного підходу в наукових секціях Малої академії наук. Проаналізовано інноваційні форми в системі роботи з кадрами як підгрунтя для виховання наукової еліти. Викладено сучасні положення теорії та методики позашкільної освіти, розкрито її значення для творчого самовираження особистості за глобалізаційних умов. Описано інформаційні технології в освітньому процесі позашкільних навчальних закладів. Визначено прикладну спрямованість позашкільної математичної освіти як підгрунтя формування наукової еліти.

Освещены историко-политические аспекты государственной образовательной политики. Рассмотрены вопросы создания условий для изучения микромира и методов его управления на основе нанотехнологического подхода в научных секциях Малой академии наук. Проанализированы инновационные формы в системе работы с кадрами как основа для воспитания научной элиты. Изложены современные положения теории и методики внешкольного образования, раскрыто её значение для творческого самовыражения личности в глобализационных условиях. Описаны информационные технологии в образовательном процессе внешкольных учебных заведений. Определена природная направленность внешкольного математического образования как основа формирования научной элиты.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч21я431(4УКР)

Шифр НБУВ: С11039/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Наукові школи Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова / ред.: В. П. Андрущенко; уклад.: Г. І. Волинка, О. С. Падалка, Л. Л. Макаренко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - 2-ге вид., доповн. і переробл. - К., 2009. - 313 c. - (Вчені НПУ ім. М.П.Драгоманова). - укp.

Наведено інформацію про наукові школи та відомих вчених Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова. Висвітлено життєвий шлях і напрями наукової діяльності керівників наукових шкіл і вчених університету, зокрема, А. Т. Авдієвського, В. П. Андрущенка, В. І. Бондара, О. В. Скрипченка, О. Г. Мороза, Б. Г. Хоменка, О. Г. Ярошенка. Подано бібліографічні описи їх основних наукових праць, а також списки літературних джерел про них.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)711 я2 + Ч214(4УКР-2К)731

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО30128 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Професори Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, 1944 - 2009 : біобібліогр. довід. / ред.: В. П. Андрущенко; уклад.: Г. І. Волинка, О. С. Падалка, Л. Л. Макаренко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - 2-ге вид., доповн. і переробл. - К., 2009. - 407 c. - (Вчені НПУ ім. М.П.Драгоманова). - укp.

Висвітлено постаті видатних учених Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова. Подано біографічні відомості та бібліографію праць викладачів університету, які обіймали професорські посади у 1944 - 2009 рр., зокрема, Є. С. Березняка, Л. В. Губерського, М. В. Поповича, В. Д. Бондаренка, Н. Ф. Засенко, М. Р. Плюща, В. І. Федоришина, М. Й. Ядренка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч486 г(4УКР)6 д.я1 + Ч489.514(4УКР)711

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО30132 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Другі Міжнародні драгомановські читання : матеріали до 165-річчя з дня народж. Михайла Драгоманова. Вип. 1 / уклад.: Г. І. Волинка, Л. Л. Макаренко, О. П. Симоненко; Акад. пед. наук України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Міжнар. драгоман. читання. - Київ, 2006. - 197 c. - укp.

Розкрито особливості комунікації за умов соціального конфлікту. Охарактеризовано перспективи розвитку мистецької освіти у світлі ідей М. П. Драгоманова. Досліджено концептуально-ідеологічні засади виховання молодого покоління у науковому доробку вченого. Висвітлено деякі питання якісної підготовки майбутніх вчителів у контексті педагогічних поглядів М. Драгоманова. Обгрунтовано концепцію творчості як складової історичної пам'яті у філософсько-історичній спадщині науковця. Розглянуто модель позитивного ставлення до навчання студентів у контексті гуманізації освіти. Викладено ціннісний аспект у науково-творчому доробку М. Драгоманова. Досліджено проблеми економічної теорії та практики у науковій спадщині вченого. Проаналізовано ідеї М. П. Драгоманова про створення єдиного освітнього простору у контексті сучасної педагогічної теорії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)5-8 Драгоманов, М.П. я434 + Ч30 я434

Рубрики:

Шифр НБУВ: С11469/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського